woensdag 9 mei 2012

test - test



Wat is dit nu weer? hoor ik u denken.
Wel, het is tijd voor 'a little test'!
Tussen de tuintroep zitten er talloze roeste dingetjes. Spijkers
zijn uiteraard onmiddellijk te herkennen en alom aanwezig.
En niet zo interessant, denk ik.
Maar er zitten prutsen bij die hun ware identiteit onder
roestkorstjes verhullen, een bijna fataal stadium dat
vooraf gaat aan het algehele opgaan in de eindeloze aardbodem.
Deze 'dingen' vallen bij het oprapen in de eerste plaats op door
hun gewicht. En natuurlijk zijn er ook de gedeeltelijk herkenbare
voorwerpen zoals muntjes en dergelijke.
Ik hoor reeds lang verhalen over cola als roestoplossend middel
maar ik heb zelf nooit de proef op de som genomen.
Tot vandaag dus.
Morgen in het bakje kijken of ik iets meer te weten kom over
de aard van de roeste brokstukjes - en over cola.
Kennis maakt vrij.

1 opmerking: