woensdag 7 augustus 2013


3 opmerkingen:

pascal digital zei

Heb het idee dat je hier al eerder was. Foto doet me aan die fotografe denken wier naam ik nu even kwijt ben: ze fotografeert lege dierentuinkooien, museumzalen en theaterinterieurs. Allez, hoe heet ze nu weer. Ik zal er op komen als ik mijn reactie verzonden heb.

pascal digital zei

Natuurlijk. Karin Borghouts.

JanD zei

Ik was hier echter nooit eerder, Pascal. En het gaat wel degelijk om een echte tuin, buiten. Maar de ene tuin komt uiteraard al 'natuurlijker' over dan de andere... Hier zijn de rotspartijen écht en authentiek. De beplanting is mensenwerk en van veel recentere datum. De omstandigheden waren echter zodanig (het weer en dus ook het licht, het nagenoeg ontbreken van andere bezoekers, ...) dat de situatie en het voorkomen me deden denken aan bepaalde foto's zoals ook Karin Borghouts er maakt. Ik heb overigens al eerder gelijkaardige beelden gemaakt maar dan in zwart-wit, denk ik.